شرایط مرجوعی محصولات آشپزخانه فزی:
ما در تیم آشپزخانه فزی تمام تلاشمون رو می کنیم که بهترین محصول با بهترین کیفیت به دستتون برسه . اما مثل هر کسب و کاری، گاهی ممکنه به خاطر مشکلی که برای سفارشتون پیش آمده، بخواین محصولی که از ما خریداری کردید رو بهمون برگردونید.
تحویل نگرفتن بسته آسیب دیده :
در صورتی که اشکال سفارش دریافتی ، درب منزل قابل تشخیص باشه ، از تحویل گرفتن محصول خودداری کنید.  به طور مثال اگر جعبه بسیار آسیب دیده و تغییر شکل داده باشه نباید بسته تحویل گرفته شود و شامل موارد مرجوعی نیست .
مرجوع کردن کالای دارای مشکل :
در صورتی که بعد از تحویل سفارش ، متوجه یکی از موارد زیر شدید و قصد مرجوع کردن داشتید ، لازم است با پشتیبانی تیم (شماره تماس پشتیبانی :  ۰۹۰۲۶۷۰۱۵۳۷) تماس بگیرید و یا در اپلیکیشن واتس اپ پیام بگذارید و برای مرجوع کردن هماهنگی لازم را
انجام دهید.
●کالا از نظر فیزیکی آسیب دیده باشد و یا شکل ظاهری مطلوبی نداشته باشد.
●کالا به صورت اشتباه ارسال شده باشد . (نوع محصول متفاوتی نسبت به سفارش ثبت شده ارسال شده )

در صورت تایید مرجوعی یا محصول جایگزین براتون ارسال میشه و یا هزینه خرید بهتون برگردونده میشه . هزینه مرجوع کردن هم در این حالت با ماست.
امیدواریم با فراهم بودن امکانات مرجوعی،  خرید راحت تری رو تجربه کنید.
تیم پشتیبانی آشپزخانه فزی